Istoria noastră - Origin

Istoria noastră

Despre Clarks

   În sătucul englezesc Street, disctrictul Somerset, familia Clark avea în posesie o fermă de animale. Cyrus Clark, fratele mijlociu, a extins afacerea la nivelul unui atelier de  vopsire-vînzare a pieilor şi confecţionare a covoarelor.

   Un bliț de inspirație a definit viitorul de succes. Domina anul 1825, James Clark muncea la tăbăcăria deținută de fratele său mai mare. Aflându-se între mulțimile de covoare și cuverturi din piei de oi, lui James îi veni o idee care peste ceva timp s-a dovedit a fi strălucită. “Cipici!” (cipicii – papuci de lână împletită sau de stofă) exclamă acesta și astfel a fost creat “The Brown Petersburg” (așa au numit frații papucii de casă), iar în scurt timp vânzările medii au început să depășească 1000 de perechi lunar.   Peste câțiva ani, spiritul de pionerat și antreprenorial al fraților a fost răsplătit cu două premii la “Marea Expoziție A Lucrărilor De Industrie A Tuturor Națiunilor” (The Great Exhibition Of The Works Of Industry Of All Nations).  Evenimentul a avut loc în Hyde Park, Londra, cu o prezență medie zilnică de 43.000 de oameni. Expoziția a fost organizată de Prințul Albert pentru a prezenta design și tehnologii industriale moderne.
 
   În 1833, James și Cyrus devin parteneri oficiali și fondatori C&J Clarks. Așa a început o istorie remarcabilă acompaniată de viziune, inovații și invenții; o istorie ce continuă să se îmbogățească și în zilele de azi.
 
Pionieri și Inovatori...
 
   Urmând spiritul de pionierat ale lui Cyrus și James, de-a lungul anilor, am înregistrat mai mult de 100 de brevete.
 
   Atingând  statutul de “primii” mai des decât orice alt nume în industria încălțâmintei, ne găsim autori a nenumărate tehnologii și inovații:
 
* Legendarele cizme de deșert ale lui Nathan Clark lansate în 1950;
 
* Mașina de cusut Crispin - sfârșitul anilor 1860, inventată de William Stephens Clark;
 
* Gama de încălțăminte Hygienic - lansată în 1883, prima linie în lume proiectată pentru potrivirea perfectă a încălțămintei cu forma piciorului;
 
* Tehnologia laser cu care se creează prototipuri 3D din date digitale;
 
* Tehnologia Active Air (amortizare pentru talpă) și succesorul perfecționat Active Air Vent (împrospătarea aerului în regiunea piciorului la fiecare zece pași).
 
Lista continuă, la fel ca și pasiunea noastră pentru inovații și invenții.  


Astăzi...

   În prezent, Clarks este lider mondial după numărul de vânzări a încălțămintei Casual.   Pe parcursul anilor, pornind de la acea zi în care James Clark inventă cipicii și până în prezent, Clarks a cunoscut câteva perioade de stagnare, în special consecințele celui de Al Doilea Război Mondial. Călit de timp, Clarks - a îndurat! Prin ingeniozitate și flexibilitate compania a continuat să atingă noi înălțimi surprinzătoare. Suntem un brand, care își respectă istoria și lecțiile fondatorilor – să iubim ceea ce facem, să creăm cu dragoste și devotament.

Despre GEOX

Istoria Geox debutează la începutul anilor ’90. În timpul unei călătorii în Nevada, Mario Moretti Polegato s-a decis să iasă la o plimbare. Datorită supraîncălzirii piciorului provocată de încălțăminte, acesta a găurit talpa cu un cuțit. Efectele au fost imediate.

După ce s-a întors acasă, Mario Moretti Polegato a studiat fenomenul științific și a descoperit că tălpile din cauciuc găurite, cu membrane integrate, elimină transpirația și permit piciorului să respire. Astfel, și-a pus ideea în practică într-un atelier de pantofi și Polegato a creat primul pantof care respiră.

1995 este marcat de începutul brandului Geox cu ajutorul unui împrumunt din bancă, deşi familia acestuia făcea destui bani dintr-o afacere cu vinuri.

Deși brandurile producătoare de încălțăminte, precum Nike, Puma sau Adidas, nu au rezonat cu invenția lui, Mario Moretti Polegato a avut mult succes implementând ideea lui la încălțămintea pentru copii. Brandurile respective de încălțăminte nu vroiau să fie asociate ca producători de tălpi cu găuri. Astfel, s-a născut Geox. Numele provine din combinarea cuvântului “geo” (în greacă însemnă pământ) și a literei “X” care simbolizează tehnologia.

Tehnologia Geox se regăsește din 1999 și în jachete. Din 2000, începe să deschidă magazine în afara Italiei.

2001 este anul în care Geox inventează pielea impermeabilă. Geox au produs pantofi impermeabili datorită membranei waterproof aplicată pe talpa exterioară și pe întreaga suprafață a încălțămintei. În plus, talpa elimină și excesul de umezeală care se produce în urma supraîncălzirii, păstrând piciorul uscat şi la o temperatură corespunzătoare.

În prezent, Geox are peste 60 de patente, peste 1300 de magazine, peste 10.000 de magazine multibrand situate în 103 țări și peste 30.000 de angajați. Aceștia au patentat fiecare invenție făcând ca genul de pantofi care sunt produși de Geox să fie unici în lume.

Despre PRIMIGI
PRIMIGI
 este un brand italian, cu o experință de peste 40 de ani în crearea articolelor de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii pentru copii. Popunerile PRIMIGI sunt realizate pentru a se adapta la nevoile specifice fiecărei grupe de vârstă, astfel încât să le ofere maximum de confort. Pe lângă designul în trend, articolele PRIMIGIsunt preferate pentruușurința, flexibilitatea și calitatea lor. Materialele ecologice premium și tehnologiile avansate folosite în realizarea produselor PRIMIGI elimină orice risc pentru copii.