RO | RU

Termeni de livrare

Livrăm confort și calitate

    Platforma origin.md vă oferă posibilitatea să comandați produsele cu livrare la domiciliu pe întreg teritoriu Republicii Moldova.

    Comanda o puteți face prin coșul de cumpărături direct pe site-ul nostru sau la numărul de telefon 068998998.

 

Cum se plasează o comandă pe site?

1. Navigați prin catalogul virtual. Filtrele disponibile vă ajută să găsiți mai ușor ceea ce căutați : brand, încălțăminte pentru femei/bărbați/copii, mărimea, tipul încălțămintei, etc.

2. Faceti click pe modelul care vă place pentru a intra în meniul detaliilor. Aici puteți vedea culorile, mărimile disponibile (inclusiv mărimile disponibile în fiecare magazin) și alți parametri.

3. Selectați mărimea dorită și apăsați pe butonul ”ADAUGĂ ÎN COȘ”.

4. În fereastra apărută, puteți alege să ”mergeți la coș” sau ”să continuați cumpărăturile”.

5. În COȘ introduceți datele Dvs și confirmați comanda.

6. Operatorul nostru vă va contacta pentru confirmarea finală a comenzii Dvs.

 

Termeni de livrare

  • Comenzile se procesează în regimul: Luni-Duminică între orele 8:00-17:00.
  • La plasarea comenzii pe site, operatorul nostru vă va contacta pentru a confirma detaliile comenzii (regim de lucru operator: Luni-Duminică 8:00 - 17:00). Toate comenzile se prelucrează și confirmă până la orele 16:00. Comenzile apărute după ora 16:00 vor fi prelucrate și confirmate următoarea zi dimineața.
  • Livrarea are loc următoarea zi după ce au fost confirmate, începând cu ora 10:00.
  • Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova se efectuează prin intermediul curierului Posta Moldovei.
  • Livrarea durează până la 24 ore (1 zi) în Chișinău și până la 72 ore (3 zile) pe teritoriul Republicii Moldova, din momentul plasării comenzii. (curierul vă telefonează preventiv). Pe durata sărbătorilor și altor promoții, timpul de livrare poate dura mai mult decât de obicei.
  • Livrarea este GRATUITĂ pe întreg teritoriul RM.
  • Aveți posibilitatea să comandați până la 4 unități pentru a o alege pe cea mai potrivită. Dacă comanda este plasată pentru mai mult de o persoană (membru de familie), sau deține card de loialitate, comanda poate fi modificată până la 6 unități (opțiune valabilă temporar doar în raza mun. Chișinău).
  • La sosirea curierului aveți la dispoziție 10 min pentru a proba produsele. Produsele ce nu se potrivesc, se returnează curierului.

 

Costul livrării

În cazul cumpărăturii, livrarea este GRATIS pe întreg teritoriul Republicii Moldova. În caz contrar, se achită taxa de transport în sumă de 60 lei.

 

Metodă de plată

*ONLINE:

  • IUTE PAY (achitare în rate până la 4 luni cu 0% dobândă, cu ajutorul operatorului)
  • CARD BANCAR (prin introducerea datelor bancare online și confirmarea cumpărăturii printr-un cod unic)
  • LIBER CARD de la MAIB (achitare în 2 rate cu 0% dobândă, cu ajutorul operatorului)

 

*DIRECT LA CURIER:

  • NUMERAR (curierul vă eliberează bon fiscal și talon de garanție).
  • CARD BANCAR (curierul vă eliberează bon fiscal și talon de garanție) - optiune valabilă doar pentru livrările din Chișinău.
  • Certificat cadou

Puteți achita în 2 rate cu 0% dobândă, cu cardul LIBER CARD de la MAIB (Moldova AgroindBank)

 

Termeni de returnare/schimb

Retur direct curierului:

ATENTIE! Refuzul la fața locului și schimbul sau returul comenzii prin curier este în valoare de 60 lei (valabil doar pe teritoriul mun. Chișinău)

 

Retur ulterior (după plecarea curierului):

*Produsul poate fi returnat timp de 14 zile din momentul achitării (conform Legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorului).

  1. Prin Posta Moldovei 
  2. Direct la unul din cele 6 magazine din rețeaua ORIGIN. Vedeți aici toate magazinele.

*Este obligatorie prezența bonului fiscal.

*Produsul trebuie să fie în condiție nouă, ceea ce presupune:

  • Să nu fie purtat
  • Să nu conțină defecte și lovituri mecanice
  • Să fie în ambalaj original

*Banii se returnează clientului în decurs de 14 zile din momentul recepției produsului. Facem tot posibilul să urgentăm acest proces.

 

NOTĂ: Produsele cumpărate în unul din magazinele noastre, pot fi returnate sau schimbate doar la magazine.

 

Garanție 100 de zile pentru toate produsele noastre!

Detalii privind Garanția oferită de companie, găsiți aici.

chat Tidio