Termeni de garanție- Reprezentant exclusiv al brandurilor GEOX, Clarks și PRIMIGI în Republica Moldova.

Garanție 100 de zile

    Din momentul procurării încălțămintei, beneficiați de o garanție în termen de 100 de zile. Astfel, puteți fi sigur pentru calitatea produsului achiziționat.

1. Garanția este valabilă în cazul respectării următoarelor reguli de îngrijire a încălțămintei:
* Păstrați încălțămintea în locuri ferite de umeditate și raze solare.
* Încălțămintea trebuie curățată după fiecare purtare. Încălțămintea se curăță doar cu produse de întreținere specifice tipului de material din care este confecționată. Nu folosiți detergenți și înălbitori pentru a curăța încălțămintea.
* Nu spălați încălțămintea în mașina de spălat.
* Pentru buna întreținere a pielii produsului, folosiți crema pentru încălțăminte.
* Pentru a preveni ruperea cusăturii la călcâi, utilizați încălțătorul.
* Uscați încălțămintea doar pe cale naturală. Nu utilizați apăratul de uscat sau caloriferul. 

    Nerespectarea instrucțiunilor de îngrijire conduc la anularea garanției. Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să fie prezentat în ambalajul original și însoțită de bonul fiscal.

2. Garanția este valabilă în cazul în care sunt depistate deficiențe ale produselor comercializate (vicii ascunse), despre care consumatorul nu a fost informat și acestea sunt ireproșabile. 

În ce condiții puteți cere restituirea produsului necorespunzător?
* Apariția defectului în perioada de exploatare.
* Defectul apărut independent de acțiunile consumatorului. 
* Depistarea defectului de la producător. 

Care sunt situațiile ce nu se supun condițiilor de garanție:
* Deteriorările produse de către client (ex. Zgârieturi, pete, etc.) în urma utilizării necorespunzătoare, nu sunt acoperite de garanție.
* Uzura apărută ca urmare a mersului specific (piciorul calcă pe o parte), uzuri cauzate de forma de picior cu excrescențe, care a deformat pielea încălțămintei. 
* Nu se acordă garanție la flecuri, rularea fermoarelor (la procurare  era funcțional - forțarea prin exploatare nu poate fi dovedită). 
* Accesorile delicate aplicate pe încălțăminte, precum strasuri, cristale, capse și ținte metalice, care sunt sensibile la impact (pietrele pot cădea ca urmare a loviturilor, împiedicării, mersului necorespunzător, etc.). 
* Deteriorarea încălțămintei cauzată de conducere a autoturismului nu este considerată defect de fabricație. 
* Vânzătorul nu este responsabil pentru disconfortul provenit în urma procurării încălțămintei de mărime, model sau calapod nepotrivit. 

    Compania este în drept să refuze satisfacerea pretențiilor consumatorului în cazul în care va prezenta dovezi (În baza expertizei), în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii reclamației, că deficiențele produselor au apărut ca urmare a nerespectării de către consumator a instrucțiunilor de utilizare. 
    În cazul în care este necesară expertiză a produsului reclamat, compania o va efectua din contul său, la instituțiile abilitate și licențiate pentru activitatea de efectuare a expertizei mărfurilor. Consumatorul este în drept să participe la expertiză personal sau prin reprezentanții săi.